tisdag 13 januari 2009

Blandat inlägg.

I helgen var jag på fotbolls träning ( min första) det var jätte kul att få träna igen, kan säga att jag verkligen har saknat att få träna fotboll.

I dag skulle vi egentligen sluta klockan två, men vi hade ingen hk för anita var hemma med sjukt barn så vi fick sluta vid tolv i stället, något skönt!(:

I veckan är det rätt mycket träningar & sånt som gäller, handbollsträning 3 gånger denna vecka+ handbollssammandrag i piteå? & sen fotbollsträning på söndag, vet än dock inte om jag orkar / kan vara med på det, men det återstår att se hur kroppen mår osv.

En roligt sak är att i mars eller april ska familjen troligen till fjällen tror det är veckan innan påsklovet.. längtar i allfall! =D
Nu har jag nog inge mer " intressant" att skriva, orkar inte skriva om idag, skriver bara nu om saker som ska hända osv.
/ Melle

Inga kommentarer: