

Han är inte bara söt utan sjunger grymt bra också,tycker jag!
Kevin Borg- With every bit of me
Dagens
frisyr: plattt
byxor: mjukis
Tröja: svart linn
ord: trött
Låt: Kevin borg- Lyssna till ditt hjärta
Senaste sms tjej eller kille? tjej ;)
Vem är 3:a i dina kontakter? Haha jag självxD
Vem är sist i dina kontakter ? zeb
Senaste samtal ? mamma
På MSN :
Vem chattade du med senast? Elin nedlund:)
Högst upp bland dina kontakter? lisa
Längst ner? viktor.
den bästa som är inne just nu ? elin nedlund

bild på 7th heaven, har börjat kolla på den fick hela den första säsongen i julklapp hittade serien av en slump på youtube& tycker den är grymt bra!
Iallafall var på stan idag m.amanda först for vi till tågstation för att hon skulle fylla på dagarna på busskortet. Sen gick vi på stan jag köpte mig nya sko snören som matchar till mina skor. Var sen på frasses & åt lite glass åde. Sen skulle hon hem m.bussen egenltigen skulle jag också det men mamma var på stan så fortsatte gå m,henne köpte nå då med. Sen for vi hem & sen satt jag vid datorn & åt osv, gick sen till amanda & såg en massa tv programm som jag aldrig sett förr men dom var faktiskt bra, såg lite på american pie men sen skulle jag hem, sen dess har jag bara suttit vid datorn. kul dag m,bäst!<3
I dag är det ju också näst sista dagen på 2008 sitter här & fundera på hur det ska bli, sämre?, bättre? det återstår ju att se men såklart hoppas jag ju på bättre. Vill åka slalom har inte åkt nått i år! :/ men det blir kanske under jullovet m,amanda & anna!(: är inte bestämt än men hoppas på det i alllfall!(y) åkte ju sist i mars eller april så det är ju ett tag sen. Iallafall i morgon är det ju nyårsafton hoppas att den blir lyckad. Har funderat på mina nyårslöften men funderar på att ett ska bli: äta mindre söt saker på vardagarna, gör det inte så mycket när det är skolan men när det är lov så kan det ju händaxD kanske blir att va m.amanda i morgon i allafall på dagen lite om vi hinner (:
Nu har jag inge mer att skriva idag så ni får ha en bra nyårsafton! (:





Bild 1: Nellie. Bild 2: Nova(:




Onsdag 19/11
hejsan. Dagen började med att jag vakna kring sju gick upp åt frulle. jag går ju upp relativt tidigt men ändå får jag det i bland jätte stressigt till bussen, hur kan det komma sig...?
Antar att det är för när man slappnar av, då glömmer man tiden.
I allfall idag har det väl varit en okej dag. Började med so, har ju egentligen på oss att göra klart fördjupningen till den här fredag, men nu är det flyttat till nästa fredag. Jag som har gjort klart det nu & jobbat flera timmar & skrivit en massa men det är ju bara bra slipper göra det i kväll & i morgon kväll. Sen hade vi sy slöjd jag har nästa sytt klart min huvtröja, den blir faktiskt rätt fin.
Nästa lektion var Noä där har vi också fördjupat oss, och blev indelade i grupper slumvis. Min grupp har gjort klart nu, dock fick man bara använda ett visst antal ord, har tagit hem plancen nu så att jag ska kunna träna, man ska ju typ kunna berätta fritt om det.
Sen hade vi en rejält lång lunch. På tyskan gick vi igenom läxan som vi hade till idag, en massa övningar men fick iallfall sluta en kvart tidigare eller nå, WOHO!
Sen åkte jag till mammas jobb, och sen var det utvecklingssamtal gick jätte bra på det, så det är ju skönt.
Har ingen läxa kvar att göra nu tror jag, förutom lite på nyhetsbevakningen & några matte tal. Det lönar sig verklingen att göra alla läxor i början av veckan. För då slipper amn ju göra dem sen.I morgon är det elevensval jag ska först gå på promenad/jogging fast jag ska dock gå, efter det är det väl lunch sen filmanalys tills vi slutar vid två någon gång
Handbollsträning i morgon, rätt så sen. Men ska bli kul- ingen träning den är tydligen inställd ska se handboll på hildurs i stället.
Skriver kanske i morgon eller någon annan dag.
/ En trött Melle!

Plugga, skriva klart So arbete till på fredag
Nyhetsbevakning i soän till på fredag
Matte läxa?
Hk läxa
Handbollsträningar tisdag,torsdag,fredag
Elevensval på torsdag(slipper sluta halv fyra!)

Kruttes lag(y)
