torsdag 15 januari 2009

Ny header

Nu har det kommit upp en ny header här på min blogg, hade ju gjort en innan( själv) faktiskt var första gången jag gjorde så men blev ändå inte så himla nöjd. Men iallfall nu blev jag faktiskt rätt nöjd. Är faktiskt lite stolt också att jag äntligen kom på hur man ska göra så där som jag gjorde på headern!(:xD

Nu sitter jag här iklädd i flyströjan & såg på tv för en liten stund sen, såg frästen på 7th heaven, den är bra tycker jag! Har haft rysningar & frysit jätte mycket, vad kan det bero på? vill inte bli sjuk nu! Hoppas jag klara mig.
aja nu ska jag gå & göra annat. Så ni får ha det bra, tills jag bloggar nästa gång!

/ Melle

Inga kommentarer: