
hej i dag hade vi våran första serimatch, det var skoj förs stod det 1-0 till munksund men sen gjorde vi ett mål då stod det 1-1, och sen när det typ var några minuter kvar gjorde vi ett till mål, var jävligt nervis i slutet innan vi gjorde mål. Skönt att vinna!: )


hej:] I dag så började vi 09.20 ,skönt med lite sovmorgon. Började med so , just nu håller vi på med nå arbete man fick välja rom eller greklan. Och sen var det typ sv fick läsa ganska länge, det var skönt att få vila lite. Sen hadevi massa andra ämenen som jag inte kommer i håg nu.. Har inte så mycket läxor i veckan bara typ ma. Just det glömde säga att jag cykla till skolan i dag ,det var kallt;s vill ju ha varmt och sommar.. Sen när jag hade cyklat hem så var det att ätas direkt och sen fara till fotbollsträninge. Det är sen fotboll på gympan i morgon: ] har två träningar kvar i veckan på torsdag och söndag, om det nu inte skulle vara ngn match då