söndag 25 maj 2008



hej i dag hade vi våran första serimatch, det var skoj förs stod det 1-0 till munksund men sen gjorde vi ett mål då stod det 1-1, och sen när det typ var några minuter kvar gjorde vi ett till mål, var jävligt nervis i slutet innan vi gjorde mål. Skönt att vinna!: )


lördag zoon. Och söndag vet inte. Bara typ 4 skoldagar kvar! fn så skönt: ] Och sen typ brännbollen åde, tema dag och sånt. Sen är det slut, Äntligen!

fredag 23 maj 2008

hej, i dag har det inte hänt mkt alls, bara en vanlig dag. For till skolan med bussen, tänkte cykla men orkade fan inte. Sen hade vi ngn checkpiont i engelskan, vet inte hur det gick , sen efter det såg vi film typ Oliver Twist. Sen hade vi ma- prov tror det har gått ganska bra faktiskt. Sen hade vi lunch. Sen hade vi cooper direkt efter lunchen, hade svin ont i knäna hela tiden , men är ändå rätt nöjd med min tid. På kvällen for vi på bio såg den nya indian jones filmen , den var bra.

i morgon vet jag inte ska nog slinga håret och det. På söndag är det match mot munksund, hoppas verklingen att det är bra i knät då

nu är det bara 4 skoladagar kvar för på torsdag är det frilupsdag. Så skönt alltså!: )

måndag 19 maj 2008

heej, en vanlig dag. Hände typ inget.. Slutade två sen den var ganska kort. Nu kommer vi typ inte ha så mkt läxor är ju bara denna veckan + en till, och sen fyra dagar så skolavslutningen Skönt!. I morgon slutar vi halv två efersom lärarna eller nå skulle ha nått möte, så slipper gå till halvfyra. Ska till luleå då med pappa, blir ingen träning för mig då. Men på torsdag blir det ju:) har fortfarande ont i svanskotan sen i lördas men inte lika mkt.

Just det i går plocka vi skräp:o var svin äckligt, massa skräp över allt plocka i cirka 3 h inte för att vi plocka så mkt, plockade mest stora saker jag och några till som var på min sida. Ska dit i gen på onsdag för att plocka ännu mer. aja, vi känar ju ändå bra på det:p

lördag 17 maj 2008

hej! vaknade fiix sen kolla jag på tv. Sen for vi till matchen i Alvik. Det var kul att spela, och alla spelade jätte bra. Vi vann med 4-1!:) det var ju endast träningsmatch med i allfall. Under matchen knuffa en mig och så landade jag rätt på svanskotan:s det gjorde ont som fn och gör ont änn!. Fick inte ens en frispark men domarna kan väl inte se allt:p sånt som händer .Sen i kväll blir det nog bara en skön hemma kväll, orkar nog inte så mkt.

i morgon blir det badet med zizzi och några till ! :)

Nästa vecka börjar serien kulkul!:) Snart SOMMARLOV längtar!

onsdag 14 maj 2008

hej. Idag vaknade jag kring halv tio, fick sova länge i dag eftersom det är operation dagsverke. Sen gick jag och käka frukost. Efter det började jag städa, har städat nästan hela huset, jätte kul NOT:s Sen så duschade jag. Snart ska jag på thai och käka fn vad gott. Sen ska jag väl göra nå mer arbete, man måste ju jobba minst 3 timmar..


I veckan häder det väl inte så spec mkt , träning torsdag och match lördag:)

image44image41image40 fotball is my life<3

bara 3 veckor kvar sen sommarlov!:) <3

tisdag 13 maj 2008

hej , idag var det en lång dag slutade halv fyra. Minns inte så mkt hade massa lektioner bara.
Sen cyklade jag hem men först till godisarenan med tobbe och martin . Efter det så var det brottom hem klockan var typ kvart över fyra när jag kom hem och vi har ju träning halv sex så jag fick skynda mig att äta hna inte än någo riktigt mat så det fick bli fil. Just det cyklade till träningen det är ju ganska långt kanske 4-5km. Sen när jag hade tränat klart så orkade jag inte cykla hem så pappa kom. När jag kom hem var jag svin hungrig och fick äta våfflor jag åt ju nästa 5 st ;o .

image41 Fotboll is my life! <3

lördag 10 maj 2008

hej. Vaknade kring kvar i elva: ] fixa mig åde, sen for vi till storheden för att köpa lite saker. Jag köpte lite. Sen for vi hem och sen har jag typ inte gjort nått bara suttit här vi datorn och tagit det lungt. Sen ska jag självklart se körslaget boden är ju i final; ] undra hur det går, vi får väl se. Kanske skulle vart med amanda och elin N men tror inte jag orkar i dag, får väl se. Hej då

fredag 9 maj 2008

Hej! det har väl inte hänt så mkt vaknade typ 07.15. Och sen åt jag och gick till bussen. Sen när jag kom fram till skolan så hade vi eng eller om det var svenska aja. Sen var det lunch. Och efter lunchen så hade vi idrott, hade typ varva laget eller nå det var inge kul:o , man skulle typ kasta/skjuta en boll och sen springa runt sitt lag så många gngr man hinner, och sen fanns det ett utelag också. Sen så slutade vi skolan och då tänkte jag gå hem men ides fan inte. Så jag skulle egentligen vart med amanda och elinN. Men pappa kom och hämta mig så då for jag hem och var hemma ett tag och tog det bara lungt. Sen så ringde amanda och undra om jag ville komma till hon och det gjorde jag:) var med hon och elin och vi såg på tv åde. Sen for jag hem vid kvart i elva på kvällen

tisdag 6 maj 2008

image27hej:] I dag så började vi 09.20 ,skönt med lite sovmorgon. Började med so , just nu håller vi på med nå arbete man fick välja rom eller greklan. Och sen var det typ sv fick läsa ganska länge, det var skönt att få vila lite. Sen hadevi massa andra ämenen som jag inte kommer i håg nu.. Har inte så mycket läxor i veckan bara typ ma. Just det glömde säga att jag cykla till skolan i dag ,det var kallt;s vill ju ha varmt och sommar.. Sen när jag hade cyklat hem så var det att ätas direkt och sen fara till fotbollsträninge. Det är sen fotboll på gympan i morgon: ] har två träningar kvar i veckan på torsdag och söndag, om det nu inte skulle vara ngn match då

Kanske skulle bli våran första seriematch i helgen eller nästa vecka kulkul: ] <3 Sen nästa vecka på onsdag är det ju Operation dagsverke, vet inte än riktigt vad jag ska välja, men det lutar mot att jobba hemma.

Snart är det äntligen sommarlov bara typ 4 veckor kvar, men sista veckan har man ju typ inga läxor så det är cirka tre skolveckor kvar. Skönt! ;]


ha det! :)/ melle

torsdag 1 maj 2008

30 april: Elevens val i dag : vaknade åt frukost fix åde gick ut till bussen. Sen när jag kom fram så gick jag till badhuset. Väntade kring 10-15 min på julia åström och juliaJ. Men sen såg jag att de redan var där inne. Köpte en strips tallrik sen;* Sen fix och tbx till skolan. Sen hade vi typ en timma rast eller nå innan bilden började. Men vi fick sluta typ 45 min tidigare(y) Sen när jag kom hem så satt jag vid datorn. Och sen var det ju majbrasa. Gick dit och träffa elin nedlund amanda ericsson och madde och hon hade med sig några kompisar , var med dom. Sen gick vi till deras eldstad och satt där ett tag. Sen senare på kvällen gick vi till amanda och sen gick jag hem. kul valborg!:)


1 maj : Det har väl inte hänt så mkt i dag. Har självklart varit ute i dag eftersom det varit så varmt och är fortfarnade. Var med zizzi och spelade fotboll det var så jevla varmt att man kunde ha shorts och t-shirt <3>