
hej. Idag har jag mest " slöat" hemma. Men har inte orkat göra ngt. Har faktiskt mest rört mig mella datorn och matborde. Fast har ju också varit på stan lite, köpte nå sminkgrejs, och lite underkläder. Har inte kunnat vara med på någon träning denna vecka heller:( har fortfarande virusarna på mig inte så kul. I allafall i morgon ska jag först kanske till luleå & efter det på kvällen på halloween party, så det ska bli kul!(: Idag öppnade jag & läste faktiskt ur hk boken för första gången den här veckan * stolt*. Och no boken har jag öppnat och läst i tidigare, läste på lite idag också. Jag måste ju ha prov i det efter lovet. och hk prov på tisdag. Nu vill jag verkligen bli frisk, är inge kul med en långvarig förkylning, och om ngn undrar hur jag då kan"ränna" runt på stan osv, jag är inte så pass sjuk att jag inte skulle kunna göra det nu, men att träna kan/ får jag inte göra förrän jag är frisk. I går var jag frästen med amandah,elin,madde,lina & jennifer.w på tjejkvällen, jag köpte inget förutom godis då. Men vi hade riktigt kul. Det var lite kort om vad jag har gjort. Nu ska jag gå och ta bort sminket, och sen sova. Kram Melle













