lördag 19 april 2008
hej , i dag vaknade jag kring 10 åt frukost, åkte till stan köpte godis och lite kläder + nå smink. Sen åkte vi hem ät lunch packa till fotbollsträningen sen åkte jag dit den började 15.00 och var till 16.30 det var skoj att få träna fotboll i gen:) . Sen åkte jag hem packa upp och det nu sitter jag vid datorn, ska strax duscha. I kväll blire väl tv åde, kanske ngn kompis får se om jag orkar ganska trött efter träningen. Annars ska jag väl mest ta det lungt.
I morgon är det zoon träning funderar fortfarande om jag ska på den , men jag tror det vore ngt kul att få träna på gräs i gen ok då det är ju konstgräs men i allfall och att få träna på stor paln det var svin länge sen. Har saknat att få spela fotboll som svin mkt ska ni bara veta!<3
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar