Har inte skrvit på ett tag men i allfall. Vi var ju i Alingsås och det var fett kul saknar det som fan det var ju typ sommar där o allt!:) Och sen när man kommer hem till boden typ snöstorm;S
FAAN det kommer typ INTE bli bodencupen bara för att det är så mkt snö blev inte glad när jag fick veta det!!:o aja det går ju inte att göra någontin åt det. I kväll är det ngt möte med med fotbollen. Sen i morgon är det troligen handbollsavslutning
Bodens Bkf.94 är bäst<3
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar