Hej! Vakna av klockan typ kvart över sju men klicka på snooze nåra gånger sen gick jag upp åt frukost , gick till bussen. Sen när jag kom till skolan hade vi planering åde Sen ma sen var det lunch var tvungen att jobba över bara för att vi har så jävla mkt läxor;o Sen när jag kom hem plugg nu datorn. Sen blir det väl tv.
Alingsås men handbollslaget om 3 dagar, f*n vad kul:) <3
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar