hej! hann inte skriva i går,vet men har inte haft tid så är i bland. Det har väl inte hänt så mycket i dag heller. I dag hade vi musik prov gick ganska bra faktiskt. Sen när jag kom hem så plugga jag sen datorn åde. På onsdag ska vi simma sträcksimm typ 20 vänder. Sv prov i morn och sen har vi ngn tyska läxa och sen hade vi nån eng läxa också.. och sen eng läxa på fredag. Vet inte än om det blir ngn fotbollsträning i morgon får väl se men tror inte det eftersom det är som mkt snö!
I helgen kanske det skulle bli ngn träningsmatch mot björns:) Och sen blir det väl zoon träningen på söndag
Sommarlov om cirka 6 veckor:D!! längtar<3
Fotboll<3>
Handboll<3
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar