Hej! Vakna typ vid åtta vi hade sovmorgon fan så skönt asså! I allfall sen så fixa jag mig åde gick till bussen. Sen när jag kom till skolan så hade vi so, sv sen lunch.
Sen så hade vi Vi tjejer hade tjejsnack vi fick fika medan de andra hade lektion . Sen såg vi en film om Heroin i nästan en timme. Sen slutade vi halvfyra. I morgon har vi gympa basket typ. Ska vara ledig på torsdag också f*n vad skönt! Bara två dagar kvar nu! <3

Hej! Ska skriva om lite saker som jag gjort innan. Typ som när vi åkte till luleå med klassen. Vi skulle åka till luleå me klassen och gå på tingsrätten den dagen fick vi ingen sovmorron. Aja det börja med att vi lars skulle gå igenom lite saker... Sen gick vi ut till bussen och skulle åka den till luleå. i alfall sen när vi var framme så skulle vi först skulle vi gå till tingsrätten och sen så var det max.
Då fick man varsit skrovmål. Jag tjocka typ i mig tobbeD´s och zizzi´s pommfrittes också väldigt "smalt" aja sen gick jag på stan jag Zizzi och tobbeDahl. Sen så skulle vi typ åka hem.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar