fredag 18 april 2008

hej det har väl inte hänt ngt speciellt i dag. Började med Ma och sen var det gympa jobbig men ändå ganska kul. Hade So prov i dag fick sluta typ 20 minuter tidigare(Y)

Gick till stan köpte godis åde ,sen var de bussen hem. Packa upp, Datorn, Duscha , fix o.s.v sen var det handbollsavslutning 17.00 - 19.30. Sen Tv och nu datorn igen.

I helgen är det 2 st fotbollsträningar den ena på lördag och Zon träningen på söndag. Ska nog gå på träningen i morgon men på söndag vet jag inte. Jag och Julia Åström hade tänkt att gå på den för första gången men vi får se hur det blir men den saken. Sen kanske det blir kompisar film/tv dator m.m.

Sen ska vi börja boxas / brottas med handbollenom ett tag, det kommer vara frivilliga träningar men ändå det låter ganska kul har aldrig testa boxas/brottas får se hur det blir med det. Synd att det inte blir någon bodencupen men det finns inget man kan göra.

nästa vecka är det bad på onsdag och på fredag vet jag inte. Om två veckor är det elvensval. Det är ganska kul har bad/bild. Det är typ 7 veckor kvar av skolan. Längtar till sommarlovet som f*n . Till Handbollslägret och till fotbollen så klart Borlänge i nästan en vecka Kulkul (a)<3

Hejdå
/ Melle

Inga kommentarer: