9 april
hej! I dag vaknade jag åt frukost och de. Tog bussen till skolan. Sen hade vi basket på gympan gick väl sådär hade mkt ont i foten..:/. .När jag kom hem satte jag mig vid datorn ett tag, Sen gick jag och packa sen käka jag. Sen gick jag och satte mig vid datorn i gen. Ledig i morgon fan så skönt . Sen är det ju Alingsås med handbollslageti morgon kulkul!:)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar