torsdag 1 maj 2008

30 april: Elevens val i dag : vaknade åt frukost fix åde gick ut till bussen. Sen när jag kom fram så gick jag till badhuset. Väntade kring 10-15 min på julia åström och juliaJ. Men sen såg jag att de redan var där inne. Köpte en strips tallrik sen;* Sen fix och tbx till skolan. Sen hade vi typ en timma rast eller nå innan bilden började. Men vi fick sluta typ 45 min tidigare(y) Sen när jag kom hem så satt jag vid datorn. Och sen var det ju majbrasa. Gick dit och träffa elin nedlund amanda ericsson och madde och hon hade med sig några kompisar , var med dom. Sen gick vi till deras eldstad och satt där ett tag. Sen senare på kvällen gick vi till amanda och sen gick jag hem. kul valborg!:)


1 maj : Det har väl inte hänt så mkt i dag. Har självklart varit ute i dag eftersom det varit så varmt och är fortfarnade. Var med zizzi och spelade fotboll det var så jevla varmt att man kunde ha shorts och t-shirt <3>

Inga kommentarer: