Hej! det har väl inte hänt så mkt vaknade typ 07.15. Och sen åt jag och gick till bussen. Sen när jag kom fram till skolan så hade vi eng eller om det var svenska aja. Sen var det lunch. Och efter lunchen så hade vi idrott, hade typ varva laget eller nå det var inge kul:o , man skulle typ kasta/skjuta en boll och sen springa runt sitt lag så många gngr man hinner, och sen fanns det ett utelag också. Sen så slutade vi skolan och då tänkte jag gå hem men ides fan inte. Så jag skulle egentligen vart med amanda och elinN. Men pappa kom och hämta mig så då for jag hem och var hemma ett tag och tog det bara lungt. Sen så ringde amanda och undra om jag ville komma till hon och det gjorde jag:) var med hon och elin och vi såg på tv åde. Sen for jag hem vid kvart i elva på kvällen
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar