hej, i dag har det inte hänt mkt alls, bara en vanlig dag. For till skolan med bussen, tänkte cykla men orkade fan inte. Sen hade vi ngn checkpiont i engelskan, vet inte hur det gick , sen efter det såg vi film typ Oliver Twist. Sen hade vi ma- prov tror det har gått ganska bra faktiskt. Sen hade vi lunch. Sen hade vi cooper direkt efter lunchen, hade svin ont i knäna hela tiden , men är ändå rätt nöjd med min tid. På kvällen for vi på bio såg den nya indian jones filmen , den var bra.
i morgon vet jag inte ska nog slinga håret och det. På söndag är det match mot munksund, hoppas verklingen att det är bra i knät då
nu är det bara 4 skoladagar kvar för på torsdag är det frilupsdag. Så skönt alltså!: )
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar