onsdag 14 maj 2008

hej. Idag vaknade jag kring halv tio, fick sova länge i dag eftersom det är operation dagsverke. Sen gick jag och käka frukost. Efter det började jag städa, har städat nästan hela huset, jätte kul NOT:s Sen så duschade jag. Snart ska jag på thai och käka fn vad gott. Sen ska jag väl göra nå mer arbete, man måste ju jobba minst 3 timmar..


I veckan häder det väl inte så spec mkt , träning torsdag och match lördag:)

image44image41image40 fotball is my life<3

bara 3 veckor kvar sen sommarlov!:) <3

Inga kommentarer: