hej. Idag vaknade jag kring halv tio, fick sova länge i dag eftersom det är operation dagsverke. Sen gick jag och käka frukost. Efter det började jag städa, har städat nästan hela huset, jätte kul NOT:s Sen så duschade jag. Snart ska jag på thai och käka fn vad gott. Sen ska jag väl göra nå mer arbete, man måste ju jobba minst 3 timmar..
I veckan häder det väl inte så spec mkt , träning torsdag och match lördag:) fotball is my life<3
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar