tisdag 6 maj 2008

image27hej:] I dag så började vi 09.20 ,skönt med lite sovmorgon. Började med so , just nu håller vi på med nå arbete man fick välja rom eller greklan. Och sen var det typ sv fick läsa ganska länge, det var skönt att få vila lite. Sen hadevi massa andra ämenen som jag inte kommer i håg nu.. Har inte så mycket läxor i veckan bara typ ma. Just det glömde säga att jag cykla till skolan i dag ,det var kallt;s vill ju ha varmt och sommar.. Sen när jag hade cyklat hem så var det att ätas direkt och sen fara till fotbollsträninge. Det är sen fotboll på gympan i morgon: ] har två träningar kvar i veckan på torsdag och söndag, om det nu inte skulle vara ngn match då

Kanske skulle bli våran första seriematch i helgen eller nästa vecka kulkul: ] <3 Sen nästa vecka på onsdag är det ju Operation dagsverke, vet inte än riktigt vad jag ska välja, men det lutar mot att jobba hemma.

Snart är det äntligen sommarlov bara typ 4 veckor kvar, men sista veckan har man ju typ inga läxor så det är cirka tre skolveckor kvar. Skönt! ;]


ha det! :)/ melle

Inga kommentarer: