heej, en vanlig dag. Hände typ inget.. Slutade två sen den var ganska kort. Nu kommer vi typ inte ha så mkt läxor är ju bara denna veckan + en till, och sen fyra dagar så skolavslutningen Skönt!. I morgon slutar vi halv två efersom lärarna eller nå skulle ha nått möte, så slipper gå till halvfyra. Ska till luleå då med pappa, blir ingen träning för mig då. Men på torsdag blir det ju:) har fortfarande ont i svanskotan sen i lördas men inte lika mkt.
Just det i går plocka vi skräp:o var svin äckligt, massa skräp över allt plocka i cirka 3 h inte för att vi plocka så mkt, plockade mest stora saker jag och några till som var på min sida. Ska dit i gen på onsdag för att plocka ännu mer. aja, vi känar ju ändå bra på det:p
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar