lördag 10 maj 2008
hej. Vaknade kring kvar i elva: ] fixa mig åde, sen for vi till storheden för att köpa lite saker. Jag köpte lite. Sen for vi hem och sen har jag typ inte gjort nått bara suttit här vi datorn och tagit det lungt. Sen ska jag självklart se körslaget boden är ju i final; ] undra hur det går, vi får väl se. Kanske skulle vart med amanda och elin N men tror inte jag orkar i dag, får väl se. Hej då
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar