
hej i dag hade vi våran första serimatch, det var skoj förs stod det 1-0 till munksund men sen gjorde vi ett mål då stod det 1-1, och sen när det typ var några minuter kvar gjorde vi ett till mål, var jävligt nervis i slutet innan vi gjorde mål. Skönt att vinna!: )
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar