hej! vaknade fiix sen kolla jag på tv. Sen for vi till matchen i Alvik. Det var kul att spela, och alla spelade jätte bra. Vi vann med 4-1!:) det var ju endast träningsmatch med i allfall. Under matchen knuffa en mig och så landade jag rätt på svanskotan:s det gjorde ont som fn och gör ont änn!. Fick inte ens en frispark men domarna kan väl inte se allt:p sånt som händer .Sen i kväll blir det nog bara en skön hemma kväll, orkar nog inte så mkt.
i morgon blir det badet med zizzi och några till ! :)
Nästa vecka börjar serien kulkul!:) Snart SOMMARLOV längtar!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar