tisdag 13 maj 2008

hej , idag var det en lång dag slutade halv fyra. Minns inte så mkt hade massa lektioner bara.
Sen cyklade jag hem men först till godisarenan med tobbe och martin . Efter det så var det brottom hem klockan var typ kvart över fyra när jag kom hem och vi har ju träning halv sex så jag fick skynda mig att äta hna inte än någo riktigt mat så det fick bli fil. Just det cyklade till träningen det är ju ganska långt kanske 4-5km. Sen när jag hade tränat klart så orkade jag inte cykla hem så pappa kom. När jag kom hem var jag svin hungrig och fick äta våfflor jag åt ju nästa 5 st ;o .

image41 Fotboll is my life! <3

Inga kommentarer: