torsdag 3 juli 2008

Boden arenan

hejhej. vaknade kring tio såg tv åt frukost. Efter det började jag städa vinden tsm med familj. Sen suttit vid datorn åde. Sen vid åtta ellr nå drog kom elin & då drog vi till boden arenan, såg boden- bk forward boden vann med 3-1, dom spelade mycket bra. innan vi for till boden arenan så kastade vi av oss hjälmarna & jag: men hur ska vi hitta dom sen då? elin: men jag kommer i håg, sen när vi skulle hem så sa vi: men vart fan är dom , vi hittade dom inte haha!^sen körde jag ner med cykeln i diket fn vad vi garva haha: ) Måste också packa klart till borlänge åker ju på lördag har ju fredag på mig och dan på lördag men iallfall.
Vickan har fyltt år i dag, Grattis till dig! :)<3>
Elin Nedlund & Amanda Eriksson ni vet inte hur mycket ni betyder för mig jag älskar er tjejer!<3333

Två dagar sen bär det i väg till dalarna , (borlänge) ! :]






Inga kommentarer: