Tisdag:Vaknade familjen sjöng för mig eftersom jag har fyltt år, efter det åt jag frukost for till luleå med mor och bror gick in på max. mums^^ Köpte typ ingeting förutom ett slingpaket( har gjort nya blonda slingor)
På lördag ska vi iallfall mest troligt till skellefteå till mormor och morfar och vara där ett par dagar:) Saknar dig Elin Nedlund!<3
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar