tisdag 15 juli 2008

Sommarlov

hejhej! Måndag: I dag kom min bror har inte träffat han på cirka 3 månader så det är kul:) Jag och mor for med han på stan, kolla mest.

Tisdag:Vaknade familjen sjöng för mig eftersom jag har fyltt år, efter det åt jag frukost for till luleå med mor och bror gick in på max. mums^^ Köpte typ ingeting förutom ett slingpaket( har gjort nya blonda slingor)

På lördag ska vi iallfall mest troligt till skellefteå till mormor och morfar och vara där ett par dagar:) Saknar dig Elin Nedlund!<3





Inga kommentarer: