måndag 14 juli 2008

Borlänge Dale carlia 5-12/7

lördag: tåg avgång 22.10.

söndag: kom till gävle tågstation på morgonen någon gång. Sen skulle vi blåsa upp våra madrasser och fixa i ordning. Sen gick vi till kupolen och åt lunch. På kvällen var det invigning vi hade tuperat håret och skrivet tif i pannan.

måndag: minns inte vad jag gjorde men vaknade någon gång vid kvart över åtta eller något. Hade match mot lunds bk i spöregn 16.30 förlorade med 4-2. Grattis Helena 14år<3

tisdag: hade vi match mot bollnäs 09.10 tidigt, hade större delen av matchen vann med 3-2:)
Sen hade vi en till match mot fanna bk vann den också med 4-0 det var en mycket bra match. Var på disco.

Onsdag: Match mot kvarnsveden vi hade stor del av matchen men det nådde inte riktigt ändå fram dom vann med 2-1. Gick på badet m.sara, helena, ida & emma-bl. Det var inte så kul som jag trodde men det var ändå bra, röret som heter Red Eye var nog det roligaste.

Torsdag: Spelade vi match mot Tynset vi var taggade och spelade riktigt bra matchen blev 2-2. Är riktigt nöjd med den, det var riktigt roligt att spela. På kvällen såg vi allsån i Mellsta ( Brolle ) Det var typ ingen som ville gå på den förutom typ 2st men vi gick på den i allfall. De andra ville se Åsunda killarna som hade hejat på oss mycket.

Fredag: Vi spelade typ om
11-12 eller något. Vi spelade mot Romfartuna GIF vi hade ju Hela matchen med förlorade på straffar. Jag packade i hop de mesta av mina grejer så jag inte skulle ha så mycket kvar. Mamma och Pappa tog typ massa grejer eftersom dom skulle åka bil upp.

Lördag: Min födelsedag i dag!:P Vaknade tidigt vi hade ju ingen match men var tvungen i allfall för att gå och äta frukost. Sen packade jag i hop sista grejerna skulle egentligen ha gått och sett finalerna men det blev inte. Täby vann flickfinalen och Navaro något mexikanskt lag vann pojkarnas. Gick först till kupolen m. sara & helena emma & ida. Sen mötte vi jennifer och jenny vi gick in på lidl mat och kakor till tåget. det var bara vi, vican & gunnar som åkte tåg. Vi åkte buss till stan och där åt vi på någon restarant. Sen gick vi till tågstationen och väntade där i cirka 1h. Sen for vi till gävle och var tvungen att vänta där i 2h jobbigt. Jag sov jätte bra denna natt.

Söndag: Kom till boden vid 11.10 pappa kom och hämtade mig.

Inga kommentarer: