fredag 18 juli 2008

stan & ont i halsen

hej. vaknade i dag vid halv tio och kände mig snuvig och hostig. Gick upp slog på tvn och höll nästan på att somna igen. Sen åt jag frukost. For till stan köpte ett par jeans shorts,en t- shirt och ett linne. Sen har jag sett på film. Nu mår jag inte så bra hostig och riktigt ont i halsen>_<>

Inga kommentarer: