torsdag 17 juli 2008

Jogging + Gräsklippning

hej. Onsdag: var på dollarstore med mor, och såklart råkade jag välta ut ett ställ med tuggummi, jag bah, det var inte jag, haha men det stod ju så "himla" stabilt.

Idag så var det tänkt att jag skulle jogga typ 4km, men det gick inte det tod i mot när jag sprang så sprang typ inte nå mycket. Har typ blivit lite sjuk.

fredag:

På lördag far vi ju till skellefteå, ska vara där i en dag eller flera dagar vet inte . Aningen kommer jag hem på söndag eller så på tisdag vet inte än. Måste i såfall börja packa.

jag saknar Elin Nedlund & Amanda Eriksson!<33

Hej då! ha det bra:) / melle

Skeiver om i dag senare.

Inga kommentarer: