hejhej. vaknade kring tio såg tv åt frukost. Efter det började jag städa vinden tsm med familj. Sen suttit vid datorn åde. Sen vid åtta ellr nå drog kom elin & då drog vi till boden arenan, såg boden- bk forward boden vann med 3-1, dom spelade mycket bra. innan vi for till boden arenan så kastade vi av oss hjälmarna & jag: men hur ska vi hitta dom sen då? elin: men jag kommer i håg, sen när vi skulle hem så sa vi: men vart fan är dom , vi hittade dom inte haha!^sen körde jag ner med cykeln i diket fn vad vi garva haha: ) Måste också packa klart till borlänge åker ju på lördag har ju fredag på mig och dan på lördag men iallfall.
Vickan har fyltt år i dag, Grattis till dig! :)<3
Vickan har fyltt år i dag, Grattis till dig! :)<3
Elin Nedlund & Amanda Eriksson ni vet inte hur mycket ni betyder för mig jag älskar er tjejer!<3333
Två dagar sen bär det i väg till dalarna , (borlänge) ! :]





Inga kommentarer:
Skicka en kommentar