onsdag 23 juli 2008

Sprungit & dator

hej. tisdag: vaknade jag vid halv tio som jag har gjort nån vecka nu, för jag har nästan lyckats vridigt tillbaka dyngsrytmen. Fix , ringde till elin var m.hon och amanda vi cykla till godis arenan sen tbx till bodsvedjan till bron och satt där och bara chillade. Sen cykla vi till amanda var m.hon och elin sen skulle elin hem var hos ammi till typ sextiden på kvällen.

Idag har jag joggat cirka 5km fick upp flåset också. Fast i början av dagen så snacka jag i tele m.amanda men hon kunde int va m.mig skulle storstäda eller nått. Så har mest suttit vid datorn, spelat röja flaggor på msn fölorade mest.. Nu sitter jag vid datorn igen, men snart ska jag ta och hjälpa till att städa i garage+vinden.

I morgon börja fotbollen igen från sitt lilla korta uppehåll den första träningen på lite mer än en vecka.

Inga kommentarer: