hej. I går kom vi hem från skellefteå, har varit solit och varmt . Nu har vi haft ledigt från fotbollen i en vecka, på torsdag börjar vi träna igen. Här kommer ett lite schema om fotbollen, har flera matcher än detta men skriver bara de här nu.
* Träningsdagar 25-26 juli
* Luleåspelen 1-3 aug
* 15-17 aug Lilla Vm slutspel
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar