
hejhej. Idag har jag mest tagit det lungt varit på ica & sånt, köpte lite mat till resan. I kväll vid 22 tiden åker vi till borlänge då som jag skrivit innan menmen. Har inte så mycket att skriva om till er. Kommer sakna mina vänner. Kommer inte skriva nå mer här föränn vi kommer hem nästa måndag. Nu MÅSTE jag packa klart! men jag packade lite i morse men just nu är jag bara såå trött. Efter borlänge blir det kanske skellefteå till mormor & morfar, i augusti blir det kanske skåne:)
ha det bra / melle
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar