fredag 4 juli 2008

hej. Inte gjort så mycket idag, varit på stan med mor. Köpte inte så mycket fotbollssockar& beskydd sen for vi till dollar store köpte godis. Har också klippt gräset eller i allfall halva gräsmattan. Nu måste jag packa klart det sista i kväll eller i morgon så det blir gjort. Undrar om väskan som jag har nu räcker-
Sen nog mest ta det lungt och lägga mig hyfsat tidtigt tåget går vid tio tiden på kvällen, men vill inte vara hur trött som helst sen. Det kommer typ vara en match per dag i borlänge skönt med mycket fritid, ngn dag är det fler matcher men inte ofta. Detta är mitt 30 inlägg i bloggen, det ska också bli en lista att göra saker.

• packa klart[*]
• städa rummet[*]
• skriva önskelista[*]
• rensa garderob om finns tid[ ]
• byta rum[ ]

Inga kommentarer: