För er som vill veta ; Vaknade idag först vid halv sex, för att solen lyste rätt igen fönstret, låg vaken i en timme om inte mer och kunde inte somna så jag tog ett lakan och satte för fönstret det blev lite bättre, sen somnade jag ialfall , måste verkligen sätta upp rullgardinerna.Ikväll blir det fobollsträning 18.00-19-30! :)
På torsdag blir det KANSKE skåne men det är inte alls säkert änn.
Nästa vecka på fredag-söndag börjar lilla vm.
Bilder från Luleåspelen kommer sen
Skriver kanske mer i kväll. Hejdå/ Melle
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar