fredag 15 augusti 2008

Skåne ( lund )

(bild från sydöstra skåne , kopiera ej)

hej. För cirka 2 timmar sen kom jag hem från skåne. Kom då hem vid tio över sju. Just nu orkar jag inte skriva om allt jag har gjort men jag kan skriva lite;Har hunnit med massa saker åkt till österlen ( östra skåne) - det är jättefint där juu, åkt över till danmark kronborg slott badat, varit ute och sprungit 2 ggr för att hålla mig i så bra form som möjligt ingör lilla vm. Det har verkligen varit en kul resa, plust att vi har tagit en Massa kort som jag inte kommer lägga upp här utan på pixbox, eller bdb. Medans jag har varit borta har jag missat 3 träningar plus en match :/ menmen sånt är livet.

Inga kommentarer: