
det är vad min dag har handlat om idag, det började så här. Idag skulle vi samlas på I 19 vid hinderbanan 09.30 därför fick vi sovmorgon! :)) Jag gick upp 08.00 fixade mig lite, sen cyklade jag dit. Först skulle dom dela in oss i grupper, ungefär som förra året för er som inte vet ( förra året skulle vi också åka dit och söka efter olika saker i skogen ex: kottar och sånt ) vi gjorde nästa exakt samma idag. slutade i allfall kring 13.00 tiden.
I waitig for you!<3
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar