lördag 2 augusti 2008

luleåspelen



hej. Idag vaknade jag typ halv nio, for sen till ica där vi hade samling sen direkt till gammelstad, våran första match var 10.45. Spelade i går mot Toto vann med 4-0 men vi hade kunnat spela bättre. I dag var första matchen mot lira vann med 2-0, sen mot lira i gen med 2-1 och så sista machen mot toto igen 8-0 - vi spelade riktigt jäkla bra, bra passningspel också. Ska spela final i morgon mot lira =)


Inga kommentarer: