
skolan idag:
jag vaknade kring sju idag, åt frukost & gick till bussen. Vi gjorde diagnoser i svenska,ma och nå mer som jag inte kommer i håg, sen fick vi 1h 40min lunchrast- kom inte på något att göra!>_<
Sen när jag kom hem satt jag vid datorn, och gjorde inte så mycket. Har känt mig trött sjuk sjuukt ont i huvudet & allt idag- jobbigt! IKväll är det fotbollsmatch mot älvsbyn jag kan inte vara med av den orsaken + måste vila låret.
Hej då, kram / Melle
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar