torsdag 28 augusti 2008




Idag gjorde vi nästan ingenting, vi gick till biblioteket , och var tvungna att låna var sin bok. Sen hade vi lunch , vi gick enligt schema i dag förutom att vi slutade 14.00 i stället för 15.30. Har varit små sjuk idag också.


På kvällen skulle vi till Harads m.fotbollslaget och där skulle vi bära stockar och sånt ( byggmaterial) och plus att det var en jätte lång och brant trappa som vi skulle bära upp det för. Först bar en och en upp, men vi märkte ganska snabbt att det skulle ta för långt tid därför började vi med som en kedja att skicka sakerna ( gick mycket bättre och snabbar då). Vi var snabba och gjorde det på cirka 1h fast det skulle ha tagit 2h med det andra sättet?

Kram / Melle

Inga kommentarer: