Hej. Första skoldagen jag vaknade vid sju fixade mig åde, åt frukost, och sen så tänkte jag först att jag skulle gå tio i men det var cirka 20 min innan bussen skulle gå. Så jag slutade tänka på det och sen helt plötsligt kom jag på det shiit bussen går ju strax, jag skyndade mig att sätta på mig skorna och jackan sprang ut, tänkte ,tänk om jag har missat bussen och kommer försent första dagen. Jag frågade elin & hon sa att den redan hade gått. Då visste jag inte hur fn jag skulle göra klockan var kvart över åtta då, först tänkte jag att det fanns fyra allternativ: ta mors cykel men kom på att jag inte hade den nyckeln, ta min (som inte fungerar riktigt för tillfället) eller min andra reserv/som man inte kan bromsa med ordenligt / och gå var helt uteslutet eftersom att det skulle ta cirka 30 minuter eller mer. Så då ringde jag till faroch mor och hon kunde hämta mig. Kom bara kanske 5-10 min för sent, men i allfall!
Okej nog om det då. Första saken vi skulle göra var att lyssna på någon kort genomgång/gå i genom trivselreglerna som vi gått i genom flera gånger redan innan. Sen fick vi en lite rast sen lunch. Sen skulle vi se film i aulan filmen var faktiskt ganska bra, men den var också ganska så ovärklig^^ den heter spiderwitch, filmen varade i cirka 2 timmar;o till slut blev jag skittrött/seg i benen
/ Melle
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar