söndag 17 augusti 2008

Fredagsmys

Fredag: som jag skrivit innan vaknade jag vid halv sju på tåget sen for vi hem, jag packade upp åde. Sen gick jag och åt frukost. Vid sex tiden skulle jag va med elin, skulle egentligen ha cykla dit haha det är inte långt men iafall, men då var min nyckel borta som den har varit ganska länge och sen vart det massa problem. Till slut gick jag till hon, i stället för att cykla. haha lata mig. Var med madde också, hade en perfekt kväll.

ElinN och amandaE jag litar på er till 100% jag älskar er!<33

Inga kommentarer: