söndag 24 augusti 2008

match :)

hej. nu var det några dagar sen jag skrev men har helt enkelt inte orkat, så är det i bland. Min dag har bestått av fotbollsmatch. Till matchen först for vi till någon plan i Sunderbyn och väntade där en stund, det var inte den planen ( den var varken klippt, eller några linjer. ) så då for vi till den planen som det skulle vara. aja matchen gick bra vi vann med 6-1, spelade ganska bra tycker jag. I morgon börjar skolan - tror ju att det kommer vara ganska så lugnt de första 2 veckorna, men jag vet inte än. Skriver Kanske mer i morgon.

/ Melle

Inga kommentarer: