söndag 1 juni 2008

hej. nu är det inte många dagar kvar, måndag är det brännbolstunering . De andra dagarna vet jag inte men antar att det blir ganska chill. Idag har jag typ inte gjort ngt t känner från i går, kan inte vara med på matchen i kväll mot alvik:(. Om folk undrar är det bara att fråga.

Nu är det sommar , äntligen!:) det är ganska varmt ute, kanske 20 grader eller ngt sånt.
Nu är det bara typ 3 dagar kvar i skolan och dom dagarna kommer troligen vara ganska så lugna Skönt!


image60

Inga kommentarer: