torsdag 19 juni 2008

Dikter av mig ; jag har sett åt ditt håll ett tag nu men jag vet inte vad jag ska göra, varje gång jag ser dig börjar mitt hjärta att bulta några extra slag , varje blick från dig blir jag alldeles knäsvag, när jag tänker på dig blir jag alldels varm.

Jag gillar dig men frågan är om du gillar mig, du finns alltid i mina tankar vad jag än gör,
Mitt hjärta säger att du är den rätta, men jag vill inte ha massa smärta , vill att det ska bli vi.
Vill att du ska vara nära mig hela tiden, hade du varit min hade jag hållt hårt i dig. Gillar dig för den du är. Du kanske inte vet att jag gillar dig, men jag vill att du ska veta.

Mitt hjärta är tomt det fattas en pusselbit i det, och det är du.

Det är Tillsammans med dig kan jag klara allt. Om du skulle bli min skulle jag vara din så länge du vill det.

ps. Kopiera ej!

När jag säger baby vill du vara min?

Jag kommer visa dig respekt kärleken har ett dödligt vapen jag svär jag blir alldeles knäckt av att inte ha dig breve. Jag gör allt för dig varenda sekund jag får va med dig känns som en evighet, Så snälla se mig för den jag är på riktigt. Allt jag säger är sant & väldigt viktigt. Jag är inte hel när du inte är hos mig. Du är den enda som ser mig som den jag är. Utan dig kommer jag ingenstans. Så snälla ge mig en chans

Mitt hjärta är tomt det fattas en pusselbit i det, och det är du.

Det är Tillsammans med dig kan jag klara allt. Om du skulle bli min skulle jag vara din så länge du vill det.

Inga kommentarer: