torsdag 26 juni 2008

Fotboll <3

lördag: vaknade såg tv. Sen mest tagit det lungt hela dagen. Såg film sen kom elin.n ammi & madde förbi var med dom cykla runt lite, sen till mig åt lite godis och sånt, sen till madde sen for jag hem.

onsdag: for till stan i dag eftersom att många affärerna hade öppet till 22.00. Köpte nå grejs till håret. Gick runt ett tag fanns ganska mkt, det var mycket reor.

torsdag: dagen då. vaknade vid halv tio såg tv åt frukostsen sprang 4 km fick inte så bra tid, men hade intervall träning. Hjälpte till att städa viden lite. Efter det var det träning mest springa, och teknik spelade inget. I morgon vet jag inte vad jag ska göra kanske stan och boden alive m.elin.n och nåra till, men vet inte än om jag ska på det får se. Fått nyaskor typ foppa tofflor. På söndag är det träningsmatch mot flickor 93.

vi ska ju åka tåg till borlänge det tar typ en dag att åka dit. Det kanske blir skellefteå sen till mormor och morfar. I augusti är det luleå spelen tror det är i början. Och ngn gång i aug kanske vi ska åka till skåneoch träffa all släkt:] , kanske får träffa lykke då, saknar henne har typ inte sett henne på 2 år.


FOTBOLL när jag tänker på fotboll tänker jag på en stor plan med stora strålkastare en plan med gräs och en boll som flyger , fotbollskor. Kommer också att tänka på alla fotbollsminnen med fotbollslaget tex när vi vunnit bodencupen, men de absolut bästa var nog jag kommer inte på något just nu men det finns många. Sen finns det ju nått dåligt som hände under umeå- 06 att det brann två ggr men ändå kom vi trea trors omständigheterna. Just nu är det uppehåll med matcherna i fotbollen, men det är ju träning 3 ggr i veckan. Ska bli skoj att åka till borlänge och förhoppningsvis få bra minnen därifrån. Fyller ju år när vi är i borlänge, eller när vi ska åka hem måste ju skriva en önskelista vad jag önskar mig. Det blir nog en del shopping där borta. Har nästan bara fotboll i huvudet nu, vill spela hela tiden.

Borlänge nästa;>


Inga kommentarer: