måndag 2 juni 2008

image63Hej inte gjort så mkt i dag. Vaknade lite senare i dag. Fick veta i dag av anita att Zizzi hade fått en spricka i varje handled:( Stakars dig:( tänker på henne - inge bad, fotboll mm tills det är läkt. I går borta matchen mot alvik hände det:(


Först när jag kom till skolan hade vi lite info om i dag. Sen hade vi brännbollstunering våran första match var typ vid 10 tiden så fick typ sitta och tråka i 1h och 15 min. Gick väl sådär.
Efter det hade vi lunch och sen började den sista matchen kring 12 . Den gick faktiskt ganska bra, blev lika.
Ändå ganska chill dag bara brännboll vi var troll..

så här kommer min vecka se ut: tisdag: baka på skolan slutar kl: 14:00. fotbollsträning
Onsdag: Sovmorgon till tio ska vara på kvarnägen då , slutar trolingen vid 2 tiden. fotbollsmatch:)
Torsdag: skolavslutning i Aulan. sen sommarlov:) fotbolsträning

image67

Inga kommentarer: