
skolavslutning; vaknade fix åde, gick till bussen , sen när jag kom till skolan så skulle alla 6or och 7or till aulan och höra på kören och sen höll rektorn ett tal, efter det gick vi till hemklassrummet och fick var sin glass, sen skulle vi bära ut bänkarna Sen sommarlov!:D<3
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar