onsdag 4 juni 2008

image82

hej idag hade vi somvmorgon till tio skulle va på kvarängen då.Fast jag vaknade vid halv nio cyklade till tobbe & efter en stund kom martin med, cyklade till kvarängen, vi satt typ i skuggan hela tiden , för det var så varmt i solen, dessutom hade jag inga shorts på mig utan långa varma mjukisbyxor;s han inte leta shorts på morgon.
Sen så gjorde vi typ inte så mkt, spelade kubb det var kul:b Sen hade vi lunch var faktiskt ganska god mat.


I kväll var det meningen att jag skulle spela match, men det gick inte för jag har lite
feber och mår inte så bra:/ menmen det är ju en match på söndag och då borde jag ju vara frisk!(y)

Idag var ju sista dagen vi var i skolan vi var ju inte i skolan men ialfall, i morgon är det skolavslutning börjar visserligen 08.30 men sen är det SOMMARLOV:D<3
I morgon efter avslutningen vet jag inte vad jag ska göra antar att det blir att äta glass
. Söndag: serie match mot lira.

Inga kommentarer: