
hej, idag har det inte hänt så mycket på skolan så började vi med att ha en liten snabb genom gång om vad vi skulle göra i dag, vi började med att ha ngn språklek eller ngt , låter ju inte särskilt kul men vi körde stad och land i stället, efter det skulle vi baka smulpaj det var mums(y)
Sen hade vi lunch direkt efter , orkade typ inte äta mycket lunch åt ganska mycket smulopaj i stället xD
Efter det hade vi sport och då skulle vi typ göra olika saker pyramider m.m. Sen skulle vi städa skåpen gick faktiskt ganska snabbt, slutade kring 13.20 men var sen tvungen att vänta på bussen så gick 14.00 eftersom att jag inte orkade gå hem.
I morgon har vi sovmorgon till tio:) Skönt! Nu är det ju bara i morgon och sen är det äntlingen slut! Sjuan har typ gått skit snabbt ju
2 dagar kvar till sommarlovet!<33
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar