söndag 8 juni 2008

hej. i dag har jag först städat sen inte gjort så mkt tagit det lungt, efter det var det match på pite västra, vi hade jätte mkt skott på mål första halvleken och dom typ inga men dom fick ett mål då stod det 0-1 till . Vi ägde dom typ hela matchen Men matchen slutade 1-1, tkr det gick bra för mig



lite dikter!:)

När jag ser din blick
Vet jag att du tittat på mej länge
När du inte pratar med mej
Vet jag att du bara är blyg
När du tittar bort
Vet jag att du rodnar
När jag talar till dej
Vet jag att du ler åt mej
När du sitter bredvid mej
Vet jag att du känner dej varm
När jag gör likadant
Vet jag att vi älskar varanndra
Så säg mej varför det aldrig blir vi
Jo vi är för blyga
Och statusen står ivägen

Minns du älskling?

Minns du alla delade andetag,
hur våra fingrar trasslades ihop med varandra?
Hur du kramade min hand lite hårdare än vad den tål,
bara för att visa att du aldrig skulle släppa?

Minns du hur du torkade mina tårar,
Hur du smekte bort ångesten från mina tankar?
Och hur du lät mig somna i dina armar,
när mörkret gjorde lite för ont?

Minns du hur min hud kändes mot din,
hur mina fingertoppar nuddade din rygg?
Hur jag kysste din nacke,
Och hur det kändes att vakna vid min sida?

Älskling, minns du att du älskade?

Inga kommentarer: