onsdag 18 juni 2008

hej. Just nu handlar det mycket om fotboll träningar+ matcher o.s.v. men det är ju kuuul:)
Och sen nu sverige som spelade mot ryssland matchen blev 2-0. Vaknade kring 9 idag morgon pigg? Nej. Ok for sen till panelen med mor och kompis till hon, fick nötbiff & pommes+ pepparsås mums. Efter det gick jag på stan en stund köpte till godis åde. Sen gick jag till mors jobb och sen på stan i gen, orkade inte stanna så länge var svin trött. Fick åka hem sov en stund , men kände mig ändå stel i ljumskarna. Kändes ändå ganska bra under matchen, nu känns det typ inte så mycket men får väl se hur det är i morgon. For till matchen i notviken på tunavallen, matchen blev 3-2 till dom, vill spelade ändå bra, speciellt i andra halvlek sista tjugo minuterna.


Snart är det ju borlänge ska vara där i en veckan:) <3

Inga kommentarer: